0 ks zboží za 0,- 
Reklamace
Pokud máte technické problémy se zbožím dodaným společností PROFIcomms s.r.o., nejprve prosím vyplňte formuláře níže. Po odeslání formuláře se s Vámi spojí buď naši kolegové z oddělení technické podpory, nebo Vám bude zasláno číslo RMA, které viditelně uveďte na obal odesílaného zboží.

Dokud nedostanete RMA číslo, zboží na reklamaci neodesílejte!

Po přihlášení se hlavička formuláře vyplní automaticky. Povinné údaje jsou označeny *
Firma *
Kontaktní osoba *
E-mail *
Telefon *
Dodací adresa – kam zaslat opravenou jednotku/ky *
Typ jednotky (produktové označení) *
Sériové číslo *
Číslo dodacího listu
Popis závady *
Žádáme o podrobný a detailní popis závady. Popis typu “Jednotka nefunguje“ je nedostatečný. Technik při posuzování vadné jednotky se bude řídit Vaším popisem závady a pokud závada bude specifikována obecně nebo málo konkrétně, může být Vaše reklamace shledána jako neoprávněná s pokutou 500 Kč.
Řešil jste výše uvedené problémy s naší technickou podporou? Pokud ano, prosím uveďte číslo ticketu.
Uveďte prosím kontaktní osobu, která bude schopná s naším technikem konzultovat technické problémy jednotky. Pokud je stejná, jako kontaktní osoba výše uvedená, nemusíte vyplňovat.
Další jednotka



ShopCentrik - shop, eShop, e-shop, B2C, B2B

© 2014  PROFIcomms s.r.o. Olomoucká 91, 627 00 Brno

MAPA STRÁNEK